nedelja, 25. maj 2014

Dogodivscine v Britanski Kolumbiji st. 2

Vceraj smo se poslovili od nase velike hise v Uclueletu in se podali na pot na jug, proti Victorii, glavnemu mestu Britanske Kolumbije. Trenutno sedim za racunalnikom v hostlu Ocean Island v Victorii, ki bo nas dom naslednje 3 dni. Starejsi del ekipe se sprehaja po mestu, midva s Tinetom pa urejava vse potrebno (najem avtomobila, prenocisca, ...) za najino junijsko potovanje po zahodni obali Amerike, vse do Kalifornije. V bistvu se s planiranjem ukvarja Tine, jaz sem mu vecinoma le za moralno podporo. :) Nekako se se nisem udomacila v tem velikem obmorskem mestu in mi misli se vedno uhajajo v nas prejsnji dom, v naso veliko hiso v Uclueletu in k majhnim vasicam na zahodu.










Ucluelet je lusna, majhna obmorska vasica, z neskoncnimi pescenimi plazami. Razigrano, kot majhni otroci, smo doziveli prvi stik s Pacifiskim morjem. Bosonogi smo poskakovali po plazi gor in dol in se borili z valovi, da nas ne poskropijo z mrzlo vodo. Stik s pesceno plazo in morjem je v meni sprozil neverjeten obcutek srece in svobode. Pocutila sem se zares zivo in lahko bi kricala od srece. No, saj malo sem. :)




Poisci vsiljivca :)


Po dobri uri razgrajanja po plazi, smo se na hitro sprehodili se po mestu Tofino. Vsi smo bili navduseni nad preprostostjo in domacnostjo mesta, ki nas je spominjalo na kaksno Norvesko ribisko vasico. Tine se je odlocil poskusiti sreco na valovih in se je za dobre tri ure preobrazil v pravega surferskega frika. :) Njegova surferska punca ga je, tako kot se za surfersko punco spodobi, seveda spremljala in opazovala s plaze, s kavo in fotoaparatom v roki. Vse dokler ga ni igubila izpred oci, potem pa ... Ponesreci opazovala, navijala in ploskala ter tudi slikala napacnega surferja. :) Brez zgrazanja prosim, saj so v vodi vsi enaki v tistih crnih oblekah in kapuco na glavi. :)



Tinetov dvojnik :)



In zdaj smo tu, v Victorii. Iz luksuzne hise smo se ponovno preselili v hostel, kjer si sobo delimo s pocasno govorecim gospodom Paulom. :) Zjutraj smo se od njega poslovili, saj se danes selimo v drugo sobo, kjer bomo sami. V tako imenovano family room sobo. Za jutri ob 10h imamo rezerviran voden ogled kitov ubijalcev Ork, s colnom. Drzite pesti, da nas pridejo pozdravit in pomahat s plavutjo. :)



Mi pa vam mahamo iz Victorie! :)

Fotografije: Tine Mazgon

6 komentarjev:

  1. Mi vam mahamo pa iz Črnega Vrha,juhuhu,juhuhu..

    OdgovoriIzbriši
  2. Petra prekrasno te je brati-se cuti tvojo sreco in navdusenje-res sem vesela da se imate tako lepo***pogresamo te***

    OdgovoriIzbriši
  3. Babe trapaste. :)

    Res vas je fino brati in komaj čakamo, da vidimo še več fotk. Uživajteeee!

    OdgovoriIzbriši
  4. joj petra, si mi skomine naredila! enkrat pred davnimi časi sem poletje preživela v kanadi na jezerih muskoka in naredila spomine za celo življenje. in tile fotke me močno spominjajo na tiste kraje. pa super fotka obeh mam (če se ne motim) ko plešeta na plaži! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. usem sm wam fous.. najbel pa Tinetu za tistu surfejne!!!

    uziwite, kar se da!

    ps. dama was bazgauc caka;)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)